sobota, 20 grudnia 2014

19.12.2014

Witam !

Postanowiłam że będę opisywać to co działo się poprzedniego dnia ;).

A więc wczoraj były wigilijki klasowe - dzień na który wszyscy czekaliśmy , ostatni dzień w szkole w 2014 roku :).
Tak się złożyło że nasza klasa się do tego bardzo przygotowywała , ponieważ kilka osób miało recytować wiersze (Ja recytowałam) , trzeba było ustalić co kto przynosi i tydzień wcześniej odbyło się losowanie - kto komu kupuje prezent.
Ja wylosowałam kolegę i kupiłam mu zestaw z "Dove men + care" , kosmetyczkę z tej samej firmy , batonik " Grzesiek " i czekoladę mleczną z "Wawel". Mnie za to wylosowała koleżanka i dostałam od niej prześliczną ramkę na zdjęcie w kształcie serca i galaretki w czekoladzie (oddałam bratu - chcę schudnąć dość sporo na wakacje :P). Natomiast od mojej najlepszej przyjaciółki dostałam waniliową świecę z ślicznym bałwankiem , ja jej kupiłam kosmetyczkę , tusz do rzęs i cienie do powiek.


 Niestety zdjęcia z wigilijki wyszły tak że nie warto je tu dodać :p.

O 12:35 skończyłam lekcje i stwierdziłyśmy z przyjaciółką że pójdziemy do biblioteki miejskiej ponieważ musiałam oddać kilka książek i chciałam wypożyczyć sobie poraz setny którąś z części "Harrego Pottera" (jestem potterhead) , ale w bibliotece nie było ani jednej - wszystkie wypożyczone , więc postanowiłam poszukać czegoś innego. Wypożyczyłam sobie dwie książki (są tylko dwie) , z serii "Denazen" autora "Jus Accardo" tzn. "Dotyk" i "Toksyna". Zaczęłam już czytać i zapowiada się świetnie.
Po powrocie do domu , oglądałam różne filmiki na youtube , poszłam do kościoła na roraty i czytałam "Dotyk".
Około 19 godziny do mojego taty przyjechał kolega i przywiózł nam karpie , które potem UWAGA MOŻE BYĆ DRASTYCZNIE! zabili.


Przez jakieś 2 godziny ryby pływały babci w wannie , a ja zrobiłam im kilka zdjęć.
Około północy położyłam się spać , dzień był bardzo udany <3.

Zdjęcia : NIKON COOLPIX L320. (aparat cyfrowy).

Pa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz