piątek, 19 grudnia 2014

Co i jak ???

Hejka !

Poprzedni post był to post głównie o tym że mnie nie było i że blog "wróci do żywych".
Niestety tak się ułożyło że musiałam oddać laptop na gwarancję i po trzech tygodniach dopiero go dostałam spowrotem - oczywiście nadal zepsuty , ale już nie ważne...
Za ten czas pojawiło się na moim kanale kilka filmików. Nakręcone mam też kilka innych które postaram się wrzucić przed świętami , ale nic nie obiecuję.

Chciałabym żeby blog był nie tylko recenzjami , ulubieńcami , tagami itp. , ale również tym czym miał być na początku tzn. "dziennikiem".
Żeby wam wynagrodzić moją nie obecność przez całą przerwę świąteczną postaram się wżucać codziennie post (w najgorszym wypadku co dwa dni).
Pierwszy post powinien się pojawić jutro ;).

Tutaj możecie obejrzeć te filmiki o których wcześniej wspomniałam:

Do jutra :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz