niedziela, 7 września 2014

Nawiedzamy Jezioro.

Hello!

Kochani dawno już nie pisałam postu typu "kartka z dziennika" ponieważ nie działo się u mnie nic aż tak ciekawego.
Wczoraj rano (2014-09-07) poszłam do kościoła i ogólnie dzień nie zapowiadał się zbyt ciekawie. Tata stwierdził że się przejedziemy do parku na plac zabaw , ale tak naprawdę szykował dla nas niespodziankę. Ja niczego jeszcze nie świadoma strzelała sobie focie w samochodzie :P.
 Jak się okazała pojechaliśmy nad jezioro "Międzybrodzkie"

 , na rowerki wodne.

Po rowerkach pojechaliśmy do kawiarni/baru a potem na górę "Żar". Tam oglądaliśmy widoki i paralotnie. Na dodatek jedliśmy lody włoskie i jeździliśmy "suchym torem saneczkowym". Na samą górę wjechaliśmy wagonikiem.





Na koniec piliśmy koktajle (mój o smaku kiwi) i ruszyliśmy w drogę powrotną. Dzień uważam za bardzo udany.

Kochani posty teraz będą pojawiać si 1/2 razy w tygodniu.

/ sukienka - H&M.


8 komentarzy:

  1. No to widzę, że fajna niespodzianka była ;)
    Pozdrawiam http://voyage-avis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi chęci nad wodę!!! :) Niespodzianka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tam byłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy następne posty :)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosimy o więcej filmików :* jesteś świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosimy o więcej filmików :* jesteś świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosimy o więcej filmików :* jesteś świetna :*

    OdpowiedzUsuń