wtorek, 2 września 2014

Ulubieńcy sierpnia.

Cześć !

Kochani ja już skończyłam z serią "Back to school" i teraz posty będą pojawiać się normalnie. Więc z racji iż zaczął się wrzesień życzę wam samych sukcesów w nauce i zapraszam na post :).

Zacznijmy od wydarzenia :).
W tym miesiącu najlepszym wydarzeniem były wakacje w Ustroniu oraz urodziny kolejnej z koleżanek , oba zapamiętam na długi , długi czas...

Książka :
W tym miesiącu nie przeczytałam nic godnego miana ulubieńca.

Film:
Podobnie jak z książką nie obejrzałam nic ciekawego.

Serial :
W tym miesiącu zdecydowanym ulubieńcem było "W11 wydział śledczy". Oglądałam to na okrągło. Jest to program kryminalny , detektywi (czy kim oni tam są) rozwiązują różne zagadki , nieraz przechodziła mnie gęsia skórka podczas oglądania serialu.
(Źródło zdjęcia)
Muzyka :
W tym miesiącu szczególnie zauroczyły mnie dwie piosenki.
-Pierwsza Margaret "Wasted"
- Natomiast druga to Elena feat. Glance "Mamma mia (He's Italiano)"

Zapach :
W tym miesiącu najchętniej paliłam świecę z LaRissy o zapachu owoców cytrusowych. Zapach cudowny a na dodatek idealny na lato.
Jedzenie :
W Kategorii jedzenie na pewno Czekolada Studentska ! Moja była z Guszką i takimi orzeszkami i była przepyszna <3.
 Picie :
Bardzo często piłam pepsi :)

Gadżety :
Zdecydowanie Kubek który przywiozłam z Ustronia. Piję w nim wszystko.
Ubrania :
W tym miesiącu ulubieńcem była sukienka z h&m. Byłam w niej również na rozpoczęcie roku. według mnie jest piękna.
Kosmetyki :
- Pierwszym co wam pokażę jest żel pod prysznic Fa. Mosze nie był jakoś genialny pod względem nawilżania czy coś , ale był świetny ze względu na to że jego piękny zapach na ciele był nawet kilka godzin po umyciu !.

 - Drugi kosmetyk to szampon do włosów z Joanny z ogórkiem i aloesem. Pięknie pachnie , a włosy są po nim przez długi czas świeże i łatwiej je jest rozczesać.
- W tym miesiącu uzależniłam się od odżywki z schaumy. Jest świetna , fajnie działa na włosy i aż jej się chce używać.
-Muszę przyznać że w tym miesiącu miałam zawsze nawilżone usta ,ponieważ non stop używałam pomadki z Maybeline Baby Lips , w  wersji Intense Care. Jest naprawdę bardzo fajna .

- I ostatnia rzecz jeżeli chodzi o ulubieńców. Jest to czarny lakier z Miss Sporty ! Jest świetny i głównie używałam go ze względu na kolor.
Kochani to już koniec dzisiejszego postu. Zachęcam do komentowania.
Chciałabym was przeprosić że posty będą się rzadziej pojawiać ale to jest spowodowane tym że zaczęła się szkoła i obwiązki :).

Podsumujmy : W sierpniu napisałam 10 postów.

11 komentarzy:

  1. uwielbiam tą piosenkę Eleny! Słucham jej na okrągło!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł to fajny na posta :) Ja wręcz przeciwnie, akurat książki i filmy-tego mam mnóstwo ulubionego <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie miałam zbyt czasu na czytanie i oglądanie filmów :)

      Usuń
  3. Ja używam często tego żelu z Fa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używam żeli z tej firmy ale z tej wersji korzystam po raz pierwszy i zapewne nie ostatni :)

      Usuń
  4. łał widzę nowy nagłówek? Bardzo ładny, a post fajny i ładnie opisany :)

    stupid-stuffs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kubek!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-westside-93.html

    OdpowiedzUsuń