niedziela, 31 sierpnia 2014

Back to school #4 Tag szkolny czas.

Dzień Dobry !

Czy ja wiem czy taki dobry ? No cóż jutro zaczyna się rok szkolny. Wakacje mi minęły bardzo szybko , ale nie ubolewam nad końcem ich aż tak bardzo :). Tęsknie już za klasą i cieszę się że ich zobaczę. Do naszej klasy dochodzą dwie dziewczyny ale obie znam jako tako i wiem że są okej. Pomimo tego że idę do gimnazjum nie rozdzielamy się bo mieszkamy w małej miejscowości w której jest tylko jedno gimnazjum a razem z podstawówką tworzą zespół szkół. Teraz przejdźmy już do sedna postu czyli do naszego tagu. Zapraszam !
 1. O której wstajesz do szkoły ?
To zależy na którą mam lekcje. Zazwyczaj wstaję o 6:30 lub o 7:00.
2.Ulubiony Nauczyciel ?
Z racji że idę do pierwszej gimnazjum nie znam tam nauczycieli , ale w szóstej klasie to była pani od języka polskiego :).
3.Z jakiego przedmiotu jesteś dobra ?
Zawsze dobrze mi szło z Polskiego , historii i religii.
4.Czy masz w szkole grupę bliskich ci osób czy trzymasz się ze wszystkimi ?
Wiadomo że są osoby które lubię bardziej i osoby które lubię mniej , ale staram się być blisko z całą klasą.
5.Torba , plecak czy tornister ?
Zazwyczaj noszę plecak , jak mamy skrócone lekcje to zamieniam go na torbę.
6.Malujesz się do szkoły ?
Tak ale cały makijaż polega na balsamie do ust , tuszu do rzęs i kremie bb , ewentualnie pudrze. Nazwałabym to bardziej korektą niż makijażem :).
7.Wolisz do szkoły nosić spodnie , spódnice czy sukienki ?
Najczęściej noszę spodnie. Końcem roku gdy już jest ciepło zdarza mi się założyć spódnicę , a sukienki ubieram tylko na specjalne okazje.
8.Nosisz dodatki do szkoły ? (naszyjniki itp.)
Zawsze mam kolczyki "wkrętki" i czasem zakładam naszyjnik lub pierścionek.
9. Miałaś w zeszłym roku świadectwo z paskiem ?
Niestety nie :c.
10. Jesz w szkole drugie śniadanie ?
Tak ale nie zawsze. Nie jem nic w domu , a na obiady (w szkole) nie chodzę.
11.Z jakiego przedmiotu jesteś słaba ?
W podstawówce nie szła mi matematyka.
12.Idziesz do szkoły pieszo , jeździsz rowerem , autem , czy autobusem ?
Chodzę pieszo bo do szkoły mam jakieś 5/7 minut :).
13.Zmieniasz buty w szkole ?
Tak. U nas jest to obowiązkowe.
14. Lubisz ćwiczyć na wf ?
To zależy. Lubię grać piłkę nożną itp. , ale jeżeli chodzi o bieganie to nie :P.
15.Tęskinisz za szkołą w wakacje ?
Za nauką nie , ale za ludźmi tak :).

To już koniec na dzisiaj chciałabym was zachęcić do komentowania bo to mnie motywuje do dalszego działania. Do zobaczenia !.

/Bluzka - Cropp.

14 komentarzy:

  1. Dobry tag, wydaje mi się, że dobry ;) Słodko wyszłaś na ostatnim zdjęciu :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag obs za obs?zacznijhttp://oliwia-urbanik.blogspot.com/2014/08/back-to-school-with-oliwia.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pytania i odpowiedzi. ;-)
    Zapraszam do mnie http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tag:) zapraszam do siebie:) http://magda-bloog.blogspot.com/2014/08/about-me-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten tag jest świetny sama go zrobiłam ;). Podobają mi się twoje odpowiedzi :).

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też najczęściej noszę spodnie!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również najlepiej idzie z polskiego i historii, a z matematyki już gorzej ;)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tag :) Miłego roku szkolnego ;)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag, też uwielbiam polski i historię <3 Powodzenia w nowej szkole :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny tag :))
    mi też najlepiej idzie z polskiego ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń