środa, 6 sierpnia 2014

Spacer.

Dzień Dobry :).

Na wstępie chciałabym wam podziękować za mnóstwo komentarzy pod ostatnim postem :). Jesteście wspaniali ♥.
Wczoraj byłam na spacerku z kuzynką. Było naprawdę super :). Spacerowałyśmy aż dwie godziny i w między czasie zrobiłyśmy sobie z 50 zdjęć z czego oczywiście kilka jest dobrych :P.
Ogólnie wczoraj zapowiadało się że nie wstanę , ale przekonała mnie do tego przyjaciółką , tak więc o 15:30 przebrałam się z piżam :P. Pomyślałam że warto by było wyjść na świeże powietrze.
Więc poszłyśmy z kuzynką na plac zabaw , gdzie są boiska i mini siłownia na polu.





 Potem poszłyśmy do Biedronki i kupiłyśmy sobie lody i soczki , a potem poszłyśmy na spacer w pola.

 
 
 
 Dopiero w polach otworzyłyśmy nasze soczki,



 a później zaczęła się sesja :D.


 

 Po sesji włączyłyśmy muzykę i gadałyśmy , ale o 18 Wiktoria musiała wracać :c.
To był naprawdę super wypad :).

A Dziś? Jest ranek a ja po prostu jestem tak szczęśliwa że ja nie mogę <3. Macie swoich idoli ? Moim Idolem jest Stuart Burton z kanału Polski Pingwin ♥ . Niedawno dałam mu prezent na asku.
Kilka dni potem polubił mój komentarz na fb


I Już w tedy byłam prze szczęśliwa <3.
A dziś to pytanie pojawiło się na moim asku ♥
Wiem że może uważacie to za szczeniackie tak się ty jarać , ale to dlamnie naprawdę ważne i chciałabym się tym z wami podzielić ;)
Pa :*


/Sukienka - Znaleziona w szafie :d (Nie wiem skąd ją mam :c)
/Sandałki - Deichmann , Graceland 79,00 ale teraz są na przecenie za 49,00

Zdjęcia - Huawei Y530 (Telefon Komórkowy)



11 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że bardzo lubię pić te soczki haha:)

    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najlepsze zdjęcia jakie dałaś na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super było ! :D Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę tej beztroski i młodości oraz zabawy :)
    Pozdrawiam oraz zapraszam do siebie:
    Czas wyprzedaży, czyli jak zrobić zakupy, i nie zwariować :)!
    http://myzoneoffashion.blogspot.com/2014/08/sales-or-how-not-spend-lot-of-money.html

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem warto przebrać się z piżamki i iść na spacer. ;) zwłaszcza na taki ładny. sama nie wiem, które zdjęcia bardziej mi się podobają- czy na placu zabaw czy na polu. ;) ale chyba bardziej na placu, bo mam do nich ogromną słabość. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie małe zdjęcia i błędów w tekście.A tak to post jest okay.
    Gratulacje twojego małego sukcesu :)
    Pozdrawiam i zapraszam, mile widziane komentarze i obserwacje. Odwdzięczę się tym samym. http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna sukienka :)
    zapraszam na bloga mojego i mojej przyjaciółki, dopiero zaczynamy pink--pineapple.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha mam dokładnie tak samo przez całe wakacje :D - a co do aska to gratulację - znam to uczucie kiedy twój idol cię zauważy <3

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. włosy <33 ! http://modolivem.blogspot.com/2014/08/shainside-d.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalko ! <3
    Zapraszam na moj modowo urodowy blog karolina509873708.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń