czwartek, 28 sierpnia 2014

Back to school #3 Organizacja biurka.

No Hejo !

Kochani! Jestem bardzo podekscytowana tym postem o kilka dni temu dostałam nowe biurko i krzesło i postanowiłam że to świetny temat na post i... Filmik ! :D.

Dopiero teraz nagrywam mój drugi filmik ponieważ teraz miałam dostęp do aparatu który nagrywa w HD. Zapraszam do oglądania :

Pod koniec filmu mi się aparat rozładował więc resztę na blogu dopiszę :).

Co mogę powiedzieć ? Na biurku mam porządek co ułatwia mi naukę. Często tu też znajdują się jakieś przekąski , no i oczywiście świeca. Jestem bardzo zadowolona z mojego biurka ;3.


 

Widzimy się w Niedzielę ;).


/biurko - Auchan
/krzesło biurowe - Auchan
/bluzka - znalezisko w szafie.


 

10 komentarzy:

  1. Super blog ;*
    Ladne krzesło c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik! Ja niedawno właśnie robiłam porządki na moim biurku, żeby mi się lepiej pracowało :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowe jest to pudełeczko :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamiast biurka mam zwykły stół z Ikei, więc organizacja wszystkiego jest u mnie nieco utrudniona, ale daję sobie radę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zawsze staram się mieć porządek!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, porządek na biurku pomaga się uczyć bo dzięki temu łatwiej jest się skupić :)
    Bardzo pozytywny filmik :)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/autumn-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wczoraj posprzątałam moje biurko, od razu przyjemniej się na nie patrzy :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń