poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Back to school #1 Haul szkolny.

Hej !

Kochani chciałabym was przywitać w nowej serii na mim blogu. Jest to seria powrót do szkoły. Jednak za nim zaczniemy chciałabym was przeprosić że haule ostatnio pojawiają się co chwilę , ale to dlatego że na wakacje jechałam dopiero w sierpniu i tam kupiłam masę rzeczy , a zaraz potem jechałam po szkolne zakupy. Z racji że to jest jeden z postów które najbardziej lubię czytać , postanowiłam nie przepuścić okazji napisania czegoś na ten temat. Więc okej zaczynajmy !

Zacznę dziś od zeszytów bo tego w tym roku jest naprawdę masa...
 Zeszyty które widzicie na zdjęciu to bruliony , zielony jest do niemieckiego a fioletowy do polskiego (Oba 96. kart. linia) , te koło nich są opisane , do Matematyki i Geografii (Oba 80 kart. kratka). Te pierwsze są z firmy "Hamelin" a te opisane z "DAN-MARK".
Teraz na zdjęciu widzicie trzy zeszyty. Pierwszy do Chemii (80 kart. kratka) , drugi do fizyki (80 kart. kratka) i trzeci do biologii (80 kart. kratka). Pierwsze dwa są " Wyprodukowane dla Auchan" a ten do biologii jest z "DAN-MARK".
Tutaj widzicie zeszyt do historii (60 kart. kratka) , do informatyki ( 80 kart. kratka) który sama ozdobiłam i ten z koniem jest do muzyki (60 kart. kratka). Historia - "DELTA" , informatyka "wyprodukowano dla Auchan" , muzyka - "DAN-MARK".
Teraz widzicie zeszyty jak to ja mówię "specjalne" ;). Pierwszy jest to zeszyt A4 z rowerem , strasznie mi się spodobał i jest on do plastyki ;) (60 kart. kratka). Drugi jest to zeszyt w białe kropeczki i jest on do korespondencji (32 kart. kratka). Trzeci jest do nut (16 kart. pięciolinia) , fajne jest to że ma w sobie ściągawkę która zawiera definicje rodzajów instrumentów np. dęte- (...). Czwarty zeszyt jest to zeszyt jak widać o religii , z papieżem Franciszkiem na okładce , on też ma w środku ściągi ;) (60 kart. kratka). Plastyka i korespondencje zostały wyprodukowane dla "Auchan" a religia i zeszyt do nut są z firmy "Delta".
 Tutaj na zdjęciu widzicie zapasowe zeszyty ale nie będę się o nich rozpisywać :P.
I ostatni zeszyt jest to mój ulubieniec ! Zeszyt do języka angielskiego. Ozdabiałam go sama. On ukazuje moje zamiłowanie do Harrego. (96 kart. kratka). Niestety nie wiem z jakiej on jest firmy :(.
 To tyle jeżeli chodzi o zeszyty.
Teraz piórnik i wyposażenie , o tym też nie zamierzam się rozpisywać.


Notesy i przybory których nie włożę do piórnika :

Moje artystyczne wyposażenie :
Plecak (Daichmann 119.99 zl) i zestaw śniadaniowy :P (bidon 9.99 zł , pojemnik na kanapki 3zł. oba z biedronki).
 Worki , pierwszy na buty , ten z dzwoneczkiem na strój na wuef.
No i tu macie teczki i bloki ^_^.

Okej to już koniec haul mam nadzieję że wam się podobało i zostawicie po sobie ślad w formie komentarza :).

 

Zapraszam też do Karoliny Klik ma ona bardzo fajnego bloga :*.






15 komentarzy:

  1. Super haul ;)
    Karolka14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wykonałaś ten zeszyt =3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam taki zeszyt do nut :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie obraź się ale po tych "dzwoneczkach" , "bidonach" to ty mi nie wyglądasz na 13 latke a na 11 latke. Post ciekawy nie powiem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, mile widziane wszelkie komentarze i obserwacje. Odwdzięczę się w miarę możliwości! :) http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamami kupowała worek :P , a bidonów nie było innych a ja raczej noszę picie z domu :)

      Usuń
  5. W tamtym roku miałam kilka takich zeszytów jak ty ;) Ładny piórnik.
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze lubiłam zakupy szkolne ale nienawidziłam powrotu do szkoły :D Teraz moje zakupy składają się z jednego dużego zeszytu i długopisu :D
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam ponownie ;) www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten ostatni zeszyt jest genialny! Ja również uwielbiam Harre'go <3
    Świetny piórnik ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna teczka z pieskiem :3

    OdpowiedzUsuń
  9. napisane jest to tak niebnalnie, ze super mi sie czytalo! ten zeszyt z kotkiem jest slodki :)

    OdpowiedzUsuń