piątek, 15 sierpnia 2014

Haul z Ustronia cz.1

Witajcie ♥

Ja dziś wróciłam z wakacji , z tej więc okazji chciałabym wam pokazać pierwszą część holu , w której pokażę wam kosmetyki które kupiłam podczas tygodniowego pobytu w Ustroniu a jest tego dosyć dużo.
No to zaczynamy :) !.

Kolorówka :

Pierwszą rzeczą z kolorówki którą wam dziś pokażę jest paletka cieni z firmy "lovely". Jest to paletka "nude make up kit" , która jest bardzo popularna. Jest ona podobna do paletki "Naked" z firmy "Urban Decay"  , oczywiście jest to gorsza wersja , ale dużo tańsza.

 
Paleta zawiera dwanaście cieni w odcieniach nude.
 
 
Dodatkowym plusem jest to że z tyłu mamy propozycję jak wykonać makijaż "smoky eyes"
 
 
Kupiłam ją w Rossmanie za 12,40 zł.
 
Następną rzeczą jest paleta korektorów z firmy "Wibo".
Ma ona w sobie cztery korektory :
Różowy - maskuje sińce po oczami.
Zielony - kamufluje popękane naczynka.
Jasny beżowy - maskuje wypryski.
Ciemny beż - modeluje kształt twarzy.
 
 
Kupiłam go w Rossmanie za 12,99 zł.
 
Tego samego dnia kupiłam jeszcze pomadkę z "Maybelline" z serii "Baby Lips" , w wersji "Cherry Me".
Jest to moja druga taka pomadka. W opakowaniu ma ona intensywny czerwony/różowy kolor ,
ale na swachu widzicie że po nałożeniu jest on bardzo delikatny.
 




Dużym plusem jest to że pomadka prześlicznie pachnie.
 
Kupiłam ją w drogerii Koliber za 6,50 zł.
 
Drugim produktem do ust jest szminka w kredce z firmy "lovely" , z serii "Color Wear". Ja mam  numerek 1.
 
 
Jest ona czerwona , a na swachu jest trochę nie wyraźna ,
 
 
Ale na ustach prezentuje się świetnie. (aparat nie ukazuje jej naturalnego koloru :) )
 
 
Kupiłam ją w Rossmanie za 7,49 zł.
 
Kupiłam sobie też dwa lakiery. Pierwszy z nich to biały lakier z "lovely" (nr.25) , z serii "Clasic nail polisch".
Pochodzi on z Rossmana , kosztował 5,69 zł
 
Natomiast drugim lakierem jest czarny lakier z "Miss Sporty" z serii "Lasting Colour ".
Kupiłam go w Rossmanie za 6,99 zł.
 
Pielęgnacja:
 
Podczas wakacji znalazłam żel którego szukałam już bardzo długo... Jest to najlepszy (moim zdaniem) żel pod prysznic na świecie ! Jest to "Palmolive , Thermal Spa , Mineral Massage" Koniecznie kupcie ten żel !
 
Całe moje nim zafascynowanie polega na tym że ten żel zawiera drobinki które pilingują nasze ciało.
Kupiłam go w Rossmanie za 7,99.
 
Ostatnio skończył mi się krem do rąk , więc musiałam kupić nowy. Wybrałam krem firmy "Cztery Pory Roku". Mój jest z ekstraktem z Neroli. Pachnie pięknie , a na dodatek ma aż 150 ml. (edycja limitowana) , a jest bardzo tani.

Rossman 3,19 zł.
 
Ostatnią już rzeczą (z kosmetyków) którą tam kupiłam jest pianka dogolenia z firmy "Isana". Kupiłam ją ponieważ była bardzo tania , a na dodatek pachnie brzoskwinką. To moja pierwsza styczność z pianką do golenia , ale na razie jestem bardzo zadowolona :).

Rossman 5,29 zł.
 
To już koniec pierwszej części holu z Ustronia , niedługo pojawi się druga , a potem zdjęcia z wycieczek w tym mieście.
Żegnam was i proszę o odpowiedź na poniższe pytanie.
Macie ochotę obejrzeć haul szkolny? Bo jak tak to nagram taki filmik.








16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny haul :) Mam pytanie: Czy cienie z tej paletki są matowe? Bo chciałabym taką kupić, ale koniecznie matową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale one są perłowe :/. Poszukaj w asortymencie Sleeka.

      Usuń
  2. Muszę w końcu kupić baby lips!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. O baby lips hahah. muszę zakupić.

    Zapraszam http://pamietnik-internautki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post ;)
    Zapraszam : http://befree2159.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam aloesowej z isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam taką pomadkę Baby Lips. Mimo wszystko, średnio przypadła mi do gustu.

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne cienie, bardzo przypadły mi do gustu.
    http://kasieek-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Doradzałabym Ci bardziej neutralne kolory na ustach typu nude, nie ukrywam, że ze względu na wiek. Na mocną czerwień jeszcze przyjdzie czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest pomadka na co dzień :) , ja czerwonych (ewent. różowych) pomadek , tak jak i moje rówieśniczki używamy np. podczas zabawy w chusteczkę na dyskotece ;D. Na niektóre występy lub większe wydarzenia też jest mi potrzebna :).

      Usuń
  10. biały lakier kocham <3

    http://anicix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam te korektory z Wibo sa dobre ;) A paletka by mi się taka przydała :)
    xkatte.blogspot.com - zajrzysz na mój nowy blog?

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zakupy zapraszam do mnie karolina509873708.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba też kupię te cienie ;)

    OdpowiedzUsuń