piątek, 22 sierpnia 2014

Haul z Ustronia cz.2.

Cześć i czołem !

Witajcie kochani w kolejnym poście. Dzisiaj mam dla was drugą część holu. W tej części zaprezentuję wam naprawdę spory misz-masz. Bez dłuższego wstępu zaczynajmy :) !

Ubrania :

Ubrań kupiłam mało bo tylko dwie bluzki.
Pierwsza jest T-shirt  z napisem "Lepiej całuję niż gotuję". Kupiłam tą bluzkę tak dla beki :D , jednak okazało się że jest naprawdę wygodna... Jest ona z firmy "American T-shirt".


Kupiłam ją w sklepie z pamiątkami "Zibi-hit" za 19,80 zł.

Druga bluzka jest z długim rękawem i z logiem "Jacka Danielsa" i od początku mi się spodobała.

 
 
Kupiłam ją na targu za 28 zł.
 
 
Jedzenie :
 
Podczas wakacji skosztowałam mojej pierwszej w życiu "AriZony". Muszę przyznać że butelka piękna , ale za smak nie jest godna ceny. Jest dobra ale nie ma szału. Do domu przywiozłam sobie dwie - "Bluberry Wchite tea" (to był pierwszy smak którego się napiłam) i "Greentea wich Honey". Ta pierwsza mi troszkę bardziej smakowała.
 
Żabka 3,99 zł.
 
Jeżeli chodzi o słodycze to przywiozłam tylko fasolki Jelly Bean. Niektóre fasolki były pyszne a niektóre mniej... Najgorsze (według mnie) to : lukrecja i cynamon , ochyda !
 
Rossman 4,99 zł.
 
Biżuteria :
Z biżuterii kupiłam sobie tylko naszyjnik z sową , jest on jednym z tych długich. Bardzo mi się spodobał i nie był on drogi. Jest on z firmy "Faschion Jewerly".
 
Kupiony został w sklepie z pamiątkami za 12 zł.
 
Gadżety :
Będąc na spacerze po Ustrońskim rynku weszłam do sklepu z pamiątkami i tam zobaczyła coś co już dawno chciałam mieć. Jest to plakietka na drzwi z napisem "Stop ! Tutaj rządzi Natalia."
 
Sklep z pamiątkami "Zibi-Hit" 7 zł.
 
Ostatnią rzeczą w tym holu jest kubek. Gdy ja go zobaczyłam to się po prostu zakochałam !
Nie wiem czy wiecie ale ja jestem potterheads , I kubek był stworzony dla mnie ! Jest to kubek z Harrym , Ronem i Hermioną.
 Sklep Foto coś tam... Były w nim tylko kubki z jakimiś gwiazdami i poduszki. Cena to 20 zł.

To już koniec ostatniej części holu z Ustronia. Za niedługo zacznę serię Back to school , więc możecie pisać jakie chcecie posty. Teraz się z wami żegnam pa :*.








9 komentarzy:

  1. oo, widzę udane zakupy :) Taka sowę wisiorek też mam - pamiątka z wakacji, i pasuje do wszystkiego :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zakupy udane , a z wisiorka jestem naprawdę zadowolona ;3.

      Usuń
  2. Super haul ;)
    Karolka14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne koszulki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te bluzki :D

    http://pamietnik-internautki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super plakietka :P http://wikusiowyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kubek i naszyjnik. Ciekawy haul :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspólna obserwacja? (odpowiedz u mnie)
    http://bigeers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń