środa, 27 sierpnia 2014

Back to school #2 5 sposobów na naukę.

Cześć.

Witajcie już w drugim poście z serii back to school. Zdecydowałam że to nie będzie zbyt długa seria bo będzie się składała w sumie z czterech albo pięciu postów :).
Dzisiaj mam dla was post z pięcioma sposobami które mi pomagają w nauce i może wam również pomogą.

1. Miej zawsze porządek na biurku !
Wiem że nie zawsze nam chce się je sprzątać ale bałagan nas będzie rozpraszał...
2.Zrelaksuj się !
Każdy relaksuje się inaczej może cicha muzyka ? Musimy się wyciszyć , wyłączyć wszystkie fora internetowe itd. Mi do relaksu pomagają świece które często się znajdują na moim biurku :).

3.Miej kolorowo w zeszycie !
Mi zawsze w nauce pomagają cienkopisy zakreślacze czy zwykłe mazaki. Polecam mieć przynajmniej jeden w kolorze zielonym , bo naukowo jest udowodnione że gdy patrzymy na zielone notatki nasz mózg je szybciej zapamiętuje.
4.Dobra organizacja.
Mnie zawsze pomaga w organizacji pukka pad bo w nim notuję najróżniejsze rzeczy , ale wam może pomóc też kalendarz , dzienniczek ucznia lub zwykły notes :).
5. Powtarzaj wszystko kilka razy.
Teraz typowy sposób mojej nauki , który najbardziej pomaga gdy uczymy się wiersza lub innych trudnych regułek. Jedno zdanie powtarzajcie tyle razy że będziecie je mogli płynnie wypowiedzieć bez zaglądania do notatek ;).
 
 
Mam nadzieję że podobał się wam ten post :) , Żegnam !
 
 
/Bluzka - Croop Town.
/Pukka Pad - Matras.
/Świece - biedronka
/Zakreślacze - Auchan
/Cienkopisy - Lewiatan 



17 komentarzy:

  1. Ja staram się zawsze mieć porządek na biurku, wtedy zdecydowanie lepiej mi się uczy!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile dałaś za ten pukka pad ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób tak z 6-7 tych postów a nie 4-5 :P , fajnie ci to idzie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane, ja też myślałam o takim poście jeszcze zanim się rozleniwimy i nie będzie chciało nam się uczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię takie posty :) , aczkolwiek następny post będzie moim zdaniem bardzo fajny :)

      Usuń
  5. Czym robisz zdjęcia ? Ładna jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę banalne te twoje sposoby. Każdy je przecież zna. :) jeśli chcesz zachęcić czytelników swoim blogiem wymyśl coś czego nigdzie jeszcze nie było, coś oryginalnego. :) czekam na następne posty Back to school. :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że przygotowanie do szkoły w pełni :) To na pewno będzie udany rok dla Ciebie :) Pozdrawiam
    http://estelar-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przygotowania do szkoły i naprawdę dobre rady :)

    stupid-stuffs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. troche kożystam

    OdpowiedzUsuń