niedziela, 21 września 2014

Tag "Słodycze moich marzeń"

Cześć kochani !

Dzisiaj przychodzę do was z świetnym tagiem , który już miał się u mnie pojawić w sierpniu :).
Jest to tag "słodycze moich marzeń" , i bez dłuższego wstępu zapraszam do czytania.

1.Co sądzisz o popcornie ?
Bardzo lubię popcorn :3. Szczególnie taki w kinie lub ten co daje się do mikrofalówki.

2.Jaka słodycz najczęściej wpada do twojego szkolnego plecaka ?
Najczęściej zabieram z sobą batonik musli z firmy "vitanella" z żurawiną i pomarańczą.

3.Ulubiony batonik ?
Lubię "snickersa" . Raczej jadam takie czekolady w formie batona np. "Danusia" jest pyszna. Natomiast ostatnio mam obsesję na punkcie czekolady belgijskiej z nadzieniem pralinowo-orzechowym. One są dostępne w biedronce przy kasach :3. Pycha !

4. Ulubiony smak "Arizona tea" ?
Nie zbyt lubię "Arizonę", piłam tylko dwa różne rodzaje i chyba najlepsza była "bluberry & wchite tea".

5.Jakiej słodyczy byś chciała spróbować której nie ma w twoim kraju ?
Nie jestem pewna na 100% że tego nie ma , ale chciałabym skosztować "Nutelli snack & drink".

6.Jakie lody najbardziej lubisz i dlaczego ?
Lody w rożku "Lion" i lody gałkowe , nazywają się chyba "Muccia" czy jakoś tak... Oba są przepyszne.

7.Fanta vs pepsi ?
"Pepsi" ! Za "Fantą" nie przepadam , jak już to piję "Mirindę".

8.Które skittlesy wolisz , zielone vs czerwone ?
Zielone bo są kwaśne :3

9.Jaiego lizaka najczęściej jesz ?
"Chuppa chups" o smaku śmietanki (albo lodów śmietankowych , nie jestem pewna) i truskawki lub "Nim 2" pomarańczowy.

10.Częściej kupujesz chipsy czy paluszki ?
Częściej sięgam po chipsy ale paluszki też lubię.

11.Jaką słodycz najczęściej wkładasz do koszyka na zakupach ?
Czekoladę :D.

12.Mc. Donald vs KFC ?
To i to. Częściej jednak chodzę do Mc. Donalda , bo do KFC chodzimy tylko całą rodziną jak jesteśmy bardzo głodni ;).

13.Mc Wrap vs Hamburger ?
Nie lubię hamburgerów więc Mc. Wrap.

14. Jaki fast food najczęściej jesz ?
Pizzę , frytki , kebaby , nugetsy , skrzydełka itp. a jeżeli chodzi o "buły" to chickker <3.

15.Ulubiony smak frugo ?
Zdecydowanie różowe <3.

16.Ostatnie żelki jakie zjadłaś ?
To były "Śmiejżelki" kwaśne.

17.Jaka piosenka kojarzy ci się ze słodyczami ?
 
(Tak to jest ta z "Gangnam style")

18.Dobierasz kolory batonów do stylizacji ?
Nie hahahah.

19. Wolisz czekoladę pitną czy zwykłą ?
Zwykłą.

Koniec.

Zapraszam do komentowania.

Ostatnio mam obsesję na nocne selfies więc łapcie kilka ;).




Pa :*.


8 komentarzy:

  1. Nie słuchałam tej piosenki O.o a tag świetny, można sobie o wszystkich słodkościach przypomnieć :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , ja jej osobiście nie lubię ale tak jakoś mi się skojarzyło :P.

      Usuń
  2. Kocham słodycze! Świetny tag !
    http://jull-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie lubię różowego frugo :/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia! a tag pomysłowy :D ja uwielbiam chupa chupsy<3

    [Zapraszam na rozdanie z Oasap!]

    OdpowiedzUsuń