sobota, 28 czerwca 2014

Co u Natalii ?

No Hello ! ♥

Wczoraj mnie nie było ponieważ ostatnio cały czas coś robię ;)
Wczoraj z rana poszłam na mszę , a o 9:00 zaczoł się apel.
A przed nim robiliśmy zdjęcia i gadaliśmy :).




Praktycznie cały apel zajęło rozdawanie książek (tzn. Nagród za dobre wyniki w nauce).
Później piąte klasy nas żegnały i dawały nam prezenty , a były to żabki z klamerką na zdjęcie :D.
(Na zdjęciu koleżanka)
 
Po samym apelu poszliśmy do klasy , daliśmy wychowawcy bukiet na pożegnanie i pan nam oddał świadectwa.
 
 
Dostawliśmy teczki w których było świadectwo wyniki i wyniki testu.
Wyglądało to tak :
(Na zdjęciu koleżanka)
 
Po rozdaniu świadectw poszliśmy wynośić ławki bo w szkole będzie remont.
Potem  dostaliśmy zdjęcia klasowe ale niestety narazie ich nie zobaczycie.
Ja poszłam jeszcze do sekretariatu odnieś zdjęcia (kilka postów niżej).
O 16 było ognisko na którym zapomniałam zrobić zdjęcia , ale ogólnie było super tylko że komary mnie pogryzły jak nigdy :p.
A dziś ? Dzisiaj byłam na wycieczce rowerowej z przyjaciółką , byłyśmy w pobliskiej Wsi.
Było bardzo fajnie ;).
Bay :> .
(W tym poście wyjątkowo nie napiszę co z jakiego sklepu , przepraszam)
 
Zdjęcia - Nikon COOLPIX L320 (aparat cyfrowy).
 
 





1 komentarz: