środa, 25 czerwca 2014

Comon White Girl Tag ♥

No Hello :3

Mam dzisiaj dla was tag :) , zapraszam!

1.Ulubione picie ze Starbucks'a?
Piłam tylko raz i była to Herbata , nie zadobra :/

2.Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Z racji że ja robię rano wszystko w tępie rozjechanego ślimaka to około 40 min.

3.Ile "selfies" robisz dziennie?
Czasem robię ich 30 (Z czego zazwyczaj jedno jest okej :P) , czasem 3 , a czasem wcale :).

4.Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?
17 postów i 18 followersów xd , z racji że telefon mi się zalał :c

5.Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos?
Żadko , ale się mi kilka razy zdarzyło :)

6.Czy ubierasz te same ubrania więcej niż jeden raz?
Tak. Nie wyrzucam ich ale noszę np. jedną bluzkę w poniedziałek a wracam do niej w następny wtorek. Nigdy nie noszę ciuchów z dnia na dzień :P.

7.Jesteś rasistką?
Nie.

8.Ile masz tweetów?
3 :p , nie lubię tweetera :)

9.Instagram vs. Twitter vs. Tumblr ?
Zdecydowanie Instagram <3

10.Jak spędzasz większość swojego czasu?
Przed laptopem :3.
 
11.Kto jest twoim ulubionym youtuberem?
Nie mam :p. Oglądam naprawdę bardzo różnych Youtuberów. Sunskrybuję:
 
12.Jak często malujesz paznokcie?
Raz na miesiąc , jestem zbyt leniwa :p.
 
13.Jesteś zakupocholiczką?
 
Niestety :p.
 
14.Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny"?
Dwa razy :D.
 
15.Czy posiadasz dużo ubrań?
 
W połowie nie chodzę xd
 
16.Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
 
Czasem :p.
 
17.Robisz makijaż codziennie?
Zawsze nakładam krem BB , czasem korektor i tusz do rzęs.
 
19.Jak często stylizujesz swoje włosy?
 
Czeszę codziennie xd.
 
20.Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
 
Zdecydowanie nie ;).
 
 
 
Zdjęcia zrobione przed szkołą w garażu xd.


A to jeszcze w domku :p

 
PA :)
/bluzka - sinsay 19.99
/legginsy - moraj około 30 zł.
/buty - Daichman około 80 ,90 zł.
 
Zdjęcia - Nikon COOLPIX L320 (aparat cyfrowy)



















 

1 komentarz: