czwartek, 26 czerwca 2014

Koniec roku szkolnego !

Witajcie :*

Ostatnie lekcje za nami ! Trzeba to uczcić :D !
Ja ucziłam to paląc plan lekcji :p.


 



 

 
 
 
 
 

A wy w jaki sposób to chcecie uczcić ?


Dziś w szkole byłam tylko 3 godziny ponieważ poprosiłam mamę  żeby mnie zwoliniła :).
Przed moją ostatnią lekcją zostały mi dostarczone moje książki do gimnazjum a poza tym ? Nic u mnie ciekawgo... Trochę posprzątłam na biurku.
W najbliższym czasie pojawi się na blogu Haul kosmetyczny :). Tylko pytanie czy chcecie ? :p

Ok ja spadam pa :*

POZDRAWIAM Kamilę Majerską :* , dzięki ci za te wszystkie miłe słowa ;).

/świeca - biedronka , firma LaRisa , zapach owoców cytrusowych , około 5 zł.
/bluzka - z nadrukiem misia , dostałam ją w prezencie , firma Faschion house.

Zdjęcia - Nikon COOLPIX L320 (aparat cyfrowy).

5 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do LBA
    Więcej na moim blogu:
    Happy-guitars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym planem lekcji :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny ma ta swieczka zapach!:)

    Masz ochote kochana na wspolna obserwacje?:) Daj znac:*
    pozdrawiam!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń