poniedziałek, 23 czerwca 2014

Ombre & photo :3

Dzień dobry ♥

Jak wam wczoraj powiedziałam zrobiłam sobie fioletowe ombre :3. Na zdjęciu średnio to widać po włosy są po całym dniu w szkole  , a poza tym aparat jakoś dziwnie odbiera ten kolor :/ .


Jak już to pewnie wywnioskowaliście/wałyście wróciam już ze szkoły. Na wszystkich lekcjah oglądaliśmy filmy lub mieliśmy tak zwane "wolne lekcje" tzn. robiliśmy co chcieliśmy. Dowiedziałam się że w piątek (27.07.2014) po apelu pożegnalnym szkoła wraz z rodzicami organizuje ognisko dla szóstych klas , zracji iż idziemy już do gimbazy :D. Cieszę się z tego ogniska bo mieliśmy miec komers ale nie wypaliło :/ .
Poza tym teraz mam dużo do załatwiania ponieważ w piątek muszę dostarczyć różne dokumenty do sekretariatu w gimnazjum do którego pujdę (Chyba zrobię o nim kiedyś osobny post :3 ). Jutro natomiast muszę iść do fotografa na zdjęcia do dokumentów i legitymacji , więc nie jestem pewna czy jutro coś napiszę , ale się postaram i pewnie wstawię wam zdjęcie :p.
Teraz piję sobie "Gorący Kubek , Rosół z Kury" (średnie xd) , i słucham muzyki :).
Postaram wam się też wstawić kilka zdjęć z ogniska i apelu , ale to chyba w sobotę lub w piątek koło 20/21 :).
Pa :*.

/Szamponetka koloryzująca - Marion , kolor bakłażan , około 5 zł , Kupiłam w lewiatanie.
/Bluzka z nadrukiem "Odjazdowa dziewczyna" - Kupiona na targu za 29,99 zł , firma - Zentex.

Zdjęcia - nikon COOLPIX L320 (aparat cyfrowy).

1 komentarz:

  1. widać jednak trochę ten kolor, i ładne to masz :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń