niedziela, 22 czerwca 2014

Małe zakupy ^.^

Cześć Kochani!

Dzisiaj byłam z rodzicami i bratem w galerii , ponieważ w kinie Helios było zorganizowane spotkanie z policjantem + film scooby doo , czego oczywiście mój brat nie mógł sobie odpuścić :p. Poszedł tam z mamą , a ja z tatą udałam się na zakupy. Po długim spacerze stwierdziłam że chcę sobie kupić torebkę :). Szukałam długo w cropie i w hausie ale nie mogłam znaleść idealnej :/.
W końcu zdecydowałam na ślicznotkę z sinsay :* .
Potem (po powrocie mamy i brata) poszliśmy na obiad , a brat jeszcze ubzdurał sobie figlopark. Więc tata go tam zaprowadził.W trójkę poszliśmy oglądać stroję kompielowe , ale ja nic sobie nie kupiłam. Poszliśmy do kawiarni , ja wybrałam sobie shake bananowy. Zostałam sama z mamą bo tata poszedł sobie kupić lornetkę :D.
Po skończeniu naszych napojów , poszłyśmy z mama na sklepy. Zastanawiam się nad pomatką z Inglota... Jak myslicie warto kupić ? Zresztą nie ważne xd.
O godzinie szesnastej wróciliśmy do domu :*.
Dwa tygodnie wcześniej kupiłam sobie buty w Daichmanie , które myśle będą nieźle pasować do torebki :p.

O osiemnastej stwierdziłam że zrobię sobie fioletowe ombre :) , ale efekt zobaczycie innym razem.
Ogólnie dzień był bardzo udany :3.
Żegnam :*.

/Buty - daichman , firma fla , cena około 90/80 zł.
/Torebka - sinsay , cena 79.99 zł.

Zdjęcia - Nikon Coolpix L320 (aparat cyfrowy)

2 komentarze:

  1. Śliczna ta torebka ;)
    Chyba będę musiała poszukać sobie podobnej :D

    http://miqila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka boska ♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń