sobota, 21 czerwca 2014

Hi :)

Hej Wszystkim ! <3

Mam na imię Natalia mam (prawie) trzynaście lat :3.
Miałam już kilka blogów , ale tylko dwa prowadziłam :).
Jeden z nich , to znaczy It's my life  możecie nadal czytać :). Do pierwszego bloga zapomniałam hasła :c.
Uwielbiam zwierzęta a w szczegulności psy ♥. Sama posiadam Bernardyna - Sarę *.* , oraz Królika rasy Baranek - Tosię :). Jednak w przyszłości chciałabym mieć jeszcze Owczarka Niemieckiego.
Jestem zakupocholiczką w szczegulności jeżeli chodzi o kosmetyki :p. Uwielbiam powiększać swoją kolekcję , szczegulnie jeżeli chodzi o pielęgnacie :D.
Jeżeli chodzi o sporty... To lubię nożną i siatkę :3. Ale najbardziej lubię pływać i jeździćna rolkach :). Skaczę również często na Trampolinie ale nie wiem czy to sport :).
Uwielbiam pić herbatę *.* , najbardziej chyba lubię ice tea zielona herbata i cytryna.
Mieszkam w malutkim miasteczku Wilamowice położonym niedaleko Bielska Białej :). Mieszkam w domu jednoodzinnym z rodzicami młodszym o dziewięć lat bratem i babcią :).
Jak zapewne widać , jestem uzależniona od emotek :). Uważam że bez nich jest poprostu nudno :p.
Myślę że dzięki temu postowi dowiedzieliście się czegoś więcej o mnie :).
Tutaj przesyłam wam kilka zdjęć z niedawna :*.




Do zobaczenia :*.
(Zdjęcia Webcam Toy)

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny post, podoba mi się :3
    Śliczne zdjęcia <3 zazdroszczę
    Blog jest bardzo inspirujący i ciekawy.
    Czekam na kolejną notkę :*
    Obserwujemy? jak tak to zaobserwuj i daj znać u mnie a ja się odwdzięczę :*

    Zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń