wtorek, 24 czerwca 2014

Zdjęcia :3

Cześć :) .

Pomimimo moim przeczuciom udało mi się napisać dziś post :p.
W szkole było bardzo okej , ponieważ praktycznie nic nie robiliśmy :D. Gdy tylko weszłam do szkoły przytuliłam wszystkie moje dobre koleżanki , bo dziś (tzn. 24.06.2014) był dzień przytulania się :*.
Na reszcie lekcji robiliśmy co chcieliśmy a na matematyce wszyscy się "bawili" :). Cała zabawa polegała na tym że strzelaliśmy w siebie gumką do włosów :p.
Natomiast na wuefie czytałyśmy horoskopy.
Wyszłam ze szkoły godzinę wcześniej z racji że mama mnie zwolniła by iść do fotografa (po co pisze w zeszłym poście). Zdjęcia wyszły średnio.
Ja wykożystam to pierwsze :).

1.

2.
 
Napiszcie mi które zdjęcie wam się bardziej podoba ! Do jutra :*.
 
 /Sukienka - sinsay , 39.99 zł.
 
Zdjęcia - zrobione u fotografa.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz