piątek, 18 lipca 2014

50 faktów o mnie.

Hejcia <3

Dziś mam dla was tag 50 faktów o mnie :).


1.Od dziecka panicznie boję się pająków.
2.Lubię zapach benzyny :3.
3.Jestem uzależniona od świec zapachowych.
4.Jeszcze nigdy nie lała mi si krew z nosa.
5.Od trzeciej klasy noszę okulary.
6.Mam wysoką wadę wzroku 3.5-
7.Mam krzywy kręgosłup i nogi.
8.Zęby też ma krzywe więc noszę aparat :D.
9.Moja najlepsza przyjaciółka kiedyś była moim wrogiem.
10.Nie umiem pisać pamiętnika.
11.nigdy nie jadłam bigosu :O.
12.Mam o 9 lat młodszego brata.
13.Nienawidzę Horrorów.
14. Bardzo rzadko oglądam TV.
15. Kocham Harrego Pottera.
16. Podobno piszę niezłe opowiadania :).
17. W porównaniu do mojego ciała (od pasa w górę) moje nogi są dość długie.
18.Mam metr 52 wzrostu.
19.Gdy byłam mała miałam najdłuższe włosy w szkole.
20.Mam uczulenie  na ugryzienie komara.
21.Nie lubię lukru.
22.Często śni mi się że latam.
23.Gdy byłam młodsza uwielbiałam wymyślać niestworzone historię.
24.Mam ciocię w Ameryce.
25.Lubię grać Minecrafta.
26.I w simsy.
27.Od Września idę do pierwszej gimnazjum.
28.Lubię czytać.
29.Kocham pływać.
30.Kiedyś piłam tak dużo że rodzice poszli ze mną do lekarza :D.
31.Kiedyś gdy zasypiałam widziałam twarze i oczy i ... spałam z mamą bo się bałam :D.
32.Mam psa bernardyna.
33.Królika baranka też mam :D.
34.Kiedyś miałam chomika , nazywał się Tomcio ale potem okazało się że to dziewczyna...
35.Lubię słuchać Miley Cyrus.
36.Kiedyś często biłam się z chłopakami , zawsze wygrywałam ;).
37. Uważam że w dzieciństwie byłam śliczna.
38.Lubię ćwiczyć ale jestem zbyt leniwa.
39.Kocham się w swoim przyjacielu :c , Ale ciii...
40.Siedemnastego lipca są moje urodziny.
41.Gdy byłam mała byłam super fanką Hanny Montany.
42.Strasznie lubiłam oglądać Scobby Doo.
43.Gram w grę o smokach.
44.W wieku sześciu lat całowałam się (wtedy) z dziesięcioletnim sąsiadem :d.
45.Kocham piłkę nożną.
46.Nigdy nie byłam za granicą.
47.Przeczytałam wszystkie części Ani z Zielonego Wzgórza.
48.Uwielbiam robić zakupy w biedronce.
49.Mam trampolinę.
50.Kocham Psiaki *.*.


Okej to już wszystko na dziś :).
Jutro postu nie będzie bo robię urodziny.

Zdjęcia - Wysłane przez koleżanki w życzeniach na facebooku.

5 komentarzy:

  1. ciekawe fakty :)

    h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs? + startuję z czymś nowym

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weryfikacje obrazkowa od początku JEST włączona :).

      Usuń
  3. Też lubię Harrego Pottera :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dużo możemy się o Tobie dowiedzieć :D
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń