wtorek, 22 lipca 2014

Co dostałam na urodziny ?

Siemanko <3

A więc jeżeli czytasz mojego bloga to już pewnie wiesz że w sobotę (19.07.2014) , odprawiałam urodziny. Ogólnie była super zabawa :D. Głównymi atrakcjami było spanie w namiocie i strzelanie z wiatrówki , ale mieliśmy też grill , basen i skakaliśmy na mojej trampolinie. Niestety na zdjęcia czasu nie było , ale pokażę wam dziś co dostałam.
Od babć ogólnie dostałam pieniądze a od rodziców laptopa aparat i rolki ale to już wcześniej więc tego pokazywać nie będę :).
- pierwszy prezent składał się z perfum i dezodorantu , był to komplet w ślicznym pudełku niestety je już wyrzuciłam :P. Same perfumy mają delikatny śliczny zapach a dezodorant ma zapach całkiem podobny ale bardziej świeży i można powiedzieć że kwaskowaty :D.
-Drugi prezent była to kosmetyczka z czterema piórnikami w środku ,
Od tej samej koleżanki dostałam także dezodorant w kulce z Nivea  , oraz kubek z budynkami. Super jest że jest on przeźroczysty. 
                                          (Na zdjęciu jest w nim już herbatka...)
-trzeci prezent składał się z przepysznego toffifee , zegarka z napisem "POW" i naszyjnika w kształcie serduszka. Naszyjnik jest jednym z tych długich. Zarówno zegarek jak i naszyjnik pochodzą z "Croppa".
-czwarty prezent dostałam od chrzestnych dlatego jest taki super *.*.
Mianowicie dostałam od nich obraz trójwymiarowy , który przedstawia most brooklyński. Jeszcze go nie powiesiłam.
Oraz dostałam od nich Fontannę :D.
 Po włączeniu do prądu ta kula się świeci i kręci , a woda się leje.

 -Piąty prezent jest dość drobny ale równie świetny , a jest to portfel z "eko skóry".
Dostałam go od cioci i wujka.
To już wszystko na dziś pa :*.
 
Zdjęcia - Nikon COOLPIX L320 aparat cyfrowy.
 



7 komentarzy:

  1. Fajne prezenty :D
    sweetloveyummy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten dezodorant w kulce z Nivea fajny jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty ! <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie podoba mi się mój design. Chciałam żeby był taki jaki jest :). Ale dzięki za propozycję. Obserwuję :).

      Usuń
  4. Portfel i kosmetyczka by mi się przydały :D
    Obserwujemy? Jeśli jesteś chętna to odpisz mi w komentarzu na moim blogu, pozdrawiam! www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moja mama ma taką kosmetyczkę ;))
    fajne rzeczy dostałaś :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń