środa, 30 lipca 2014

Ulubieńcy Lipca.

Witam :).

Z powodu że Lipiec już dobiega końca , postanowiłam zrobić ulubieńców miesiąca.

Zaczynając od wydarzenia...
Mam trzy:
-Moje urodziny
-Urodziny mojej najlepszej przyjaciółki
-dzień w którym dostałam telefon
 
Książka :
Jeżeli chodzi o ten miesiąc bardzo mało czytałam , właściwie tylko jedną książkę a drugą w połowie.
Pomimo tego ta książka była naprawdę świetna. Pokazywałam wam już ją na moim blogu. Jest o książka "Czterdzieści Żab , Jeden Królewicz'. Opowiada ona o Dziewczynie która nigdy nie wierzyła w wróżby , do póki nie wybrała się z przyjaciółką do wróżki. Wszystkim dziewczynom które u niej były przepowiednie się sprawdzały i tak samo stało się z bohaterką. Książka jest naprawdę warta uznania.
Film:
W tym miesiącu obejrzałam zaledwie dwa filmy. "Noe" i "Harry Potter i Zakon Feniksa" , Oczywiście "Harry" był świetny ale oglądałam go już tysiąc razy... Zasługuje na ulubieńca życia a nie miesiąca ;).

Serial:
Mam dwa :
-"Warsaw Schore -Ekipa z Warszawy" (Zdjęcie google grafika)
Program jest o ekipie która imprezuje itd. Oba sezony są naprawdę świetne.
-"The Walking Dead" (Zdjęcie google grafika)
Serial jest o apokalipsie zombie. Ogólnie nie lupie taki filmów ale ten jest naprawdę boski , cały czas coś się dzieje. Polecam każdemu.

Zapach:
W tym miesiącu namiętnie paliłam świecę zapachową z "Blosius" O zapachu owoców tropikalnych nie dość że wygląda ładnie to jeszcze ślicznie pachnie... W zapachu dominuje ananas.

Jedzenie:
W tym miesiącu podczas upałów nie mogłam obejść się bez lodów. Moje ulubione to "Lion" w rożku. Po prostu niebo w gębie ;).

Picie:
Ostatnio piłam bardzo dużo herbaty. Po prostu robiłam sobie herbatkę i wkładałam do niej dużo lodu w kostkach. Najczęściej jednak sięgałam po "Lipton owoce tropikalne".
Kosmetyki :
- Z racji że Lipiec był upalny potrzebowałam dezodorantu. Kupiłam sobie sztyft z Laydy speed stick , edycję PH actiwe. Nie dość że pachnie cudownie to jeszcze świetnie chroni.
-Skoro przez upały smarujemy ciało kremami z filtrami żeby je chronić , to stwierdziłam że usta też jakiejś ochrony potrzebują. Kupiłam z tej okazji balsam do ust z "Nivea" ma ona SPFF 15 więc to sporo na pomadkę. Na dodatek świetnie nawilża.
-Podczas lata wyskoczyło mi sporo pryszczy a poradził sobie z tym  (o dziwo) żel do mycia twarzy z Under Twenty. Naprawdę super.
-Uważam że na lato perfumy są zbyt ciężkie na lato. Więc z tej racji kupiłam sobie mgiełkę z "Estetica" o zapachu peoni i maliny. Zapach jest przecudowny , a na dodatek utrzymuje się długo jak na mgiełkę.
-Zazwyczaj w lato się bardzo świecę więc kupiłam sobie puder za jedyne 8 zł. z "Butterfly"
Dobrze matuje ale nie robi maski. Ja mam w kolorze Ligcht. Z czystym sumieniem mówię że jest idealny ;).

To już wszyscy ulubieńcy Lipca. Dziękuję za przeczytanie i żegnam pa :*.


Zdjęcia - Huawei Y530 (telefon komórkowy)
Zdjęcia do seriali znalezione na gogle grafika.

14 komentarzy:

  1. Te lody są pyszne *,* ja je kocham <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajni ulubieńcy, obserwuję i zapraszam do siebie : http://odrobinaa-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham te lody! <3
    Zapraszam do mnie! ^^

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super ulubieńcy :) w wolnej chwili zapraszam do siebie morze jak ci sie spodoba zaobserwuj :) pozdrawiam :)) http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten żel do twarzy z under twenty i był świetny :) http://imprudemmentromantiqe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam tutaj kilka ulubienców <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo jejku uwielbiam te lody Lion'a <33
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i cudny wygląd <3 Zapraszam na mojego bloga dopiero zaczęłam i za każdą obserwację oraz komentarz odwdzięczam się tym samym.Zapraszam serdecznie dla Ciebie to kilka sekund dla mnie to BARDZO DUŻO wtedy jest i miło
    Dziękuję
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Już zrobiłam to z obserwowaniem <3 zobacz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ulubieńcy :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. U MNIE POST Z DISNEYLANDU :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę spróbować tych lodów ! :)

    OdpowiedzUsuń