wtorek, 15 lipca 2014

Urodziny przyjaciółki ♥

Cześć :P!

Ostatnio byłam nie obecna przez bardzo długi czas... Ale miałam ku temu powody! Cały czas coś załatwialiśmy , byłam z rodzicami w górach , a na dodatek wprowadziła się do nas babcia , której będę zmuszona oddać jej na jakiś czas pokój , do puki nie wyremontujemy pokój na piętrze :/.
Na razie nawet za to się nie wzięliśmy , więc pewnie to jeszcze trochę potrwa :c.

W piątek (11.07.2014) byłam na urodzinach u przyjaciółki , było super :D. Dodatkowo zostałam u niej na noc :P. Oto kilka zdjęć :

                                          (Po środku przyjaciółka - jubilatka , a koło niej jej brat )
                                             
                                          (Po środku druga przyjaciółka :p)

                                          (My rano :P.)
 
Moje urodziny będą w czwartek (17.07) ale moja imprezka urodzinowa będzie w sobotę (19.07.2014) :D. Już się nie mogę doczekać ! Na pewno dodam wam jakieś zdjęcie z imprezki ! W końcu to HOT 13 c'nie ? :*
 
W najbliższym czasie na blogu prawdopodobnie będą się pojawiać jakieś Hole i i może post o moich zwierzakach planuję coś fajnego. No zobaczymy czy nam się uda :P!
 
Pa :*.
 
 
Zdjęcia - Nikon COOLPIX L320 (aparat cyfrowy)

1 komentarz:

  1. Fajnie tu, będę częściej wpadać! :))
    + Obserwujemy? (zacznij, ja na pewno się owdzięczę!)
    I mała prośba, poklikałabyś w link od bluzy z ostatniego posta?
    paula-paulka.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń