środa, 16 lipca 2014

Odwiedziny i biblioteka :)

Witam <3 !

Dziś byłam u koleżanki , a właściwie u mojej przyjaciółki ,bo umówiłyśmy się że wspólnie przejdziemy się do biblioteki. U niej w domu biłyśmy się xd i siedziałyśmy na facebooku (link do mojego prywatnego facebooka wyżej). Potem poszłyśmy na lody. Ja jadłam takiego słodziaśnego loda *,* , był on w kształcie kawałka arbuza :D. Był pyszny ^^.
Gdy zjadłyśmy lody poszłyśmy do biblioteki wypożyczyć nowe i oddać stare książki. Ja wypożyczyłam trzy :
-"Szkoła Miłości i inne diety" Robina Brande
-""Czterdzieści żab i Jeden króliewicz" Natalii (Natalie) Fields.
Oraz - "Harry Potter i Insygnia Śmierci" J. K. Rowling
"Harrego" wprawdzie już czytałam ale ostatnia część była świetna i chcę ją przeczytać jeszcze raz.
Reszta książek zapowiada się dobrze.
Po powrocie do domu zrobiłam sobie dwa selfie specjalnie na bloga :).


// bokserka - moraj około 20 zł.

Zdjęcia - Nikon COOLPIX L320 (aparat cyfrowy)

2 komentarze:

  1. Czytałam "Czterdzieści żab i jeden królewicz". Super książeczka lubię tą serię :D. Zrobisz tag moja biblioteczka ?

    OdpowiedzUsuń