piątek, 25 lipca 2014

Mój nowy telefon ♥.

Cześć ;D.

Ostatnio do mojej mamy zadzwoniła pani z plusa. Okazało się że skończyła się nam umowa i mamy do odebrania nowy telefon :D. Mój stary telefon się niestety zalał , więc rodzice stwierdził że ten telefon dostanę ja. Bardzo się z tego powodu ucieszyłam. W salonie miałam do wyboru cztery telefony , tzn. białą i fioletową sony xperie e , czarne lg l5 II oraz Huawei Y530. Wybrałam Huawei ponieważ był duży miał kamerkę z przodu i z tyłu , oraz był... Czarno-Biały :P.
 
 
Do tego dokupiłam sobie pokrowiec za 22 zł. (przepraszam że nie ma zdjęcia :c) i kartę pamięci 32 GB za 65. Do telefonu musiałam dopłacić jedyne 3 zł.

A dziś i wczoraj miałam leniwe dni ;D. Wczoraj siedziałam cały czas w piżamie a dziś się chociaż przebrałam :P.





Pa :*.

/sukienka - 40 zł. Nie pamiętam skąd ją mam , ale była na przecenie z 60 zł.
/buty - 39.99 zł. CCC.
/komórka - 3 zł. (Za abonament). Salon Plusa.

Zdjęcia - Pierwsze zdjęcie zostało znalezione na gogle grafika , pozostałe Huawei Y530 (Telefon komórkowy).

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny post. :) Zaobserwowałam twojego bloga i czekam na rewanż :)
    http://stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ✿✿✿ zapraszam do mnie: wiska-blog.blogspot.com ✿✿✿

    OdpowiedzUsuń