czwartek, 17 lipca 2014

Recenzja słynnej szczotki z Biedronki.

Cześć :D!

Dziś przygotowałam dla was recenzję ostatnio bardzo słynnej szczotki z biedronki. Szczotka w wyglądzie jest po prostu łudząco podobna do oryginalnego Tangle Teezera  , ale możemy znaleźć kilka różnic.
W przeciwieństwie do oryginalnego TT Szczotka jest jedno-kolorowa i (to chyba oczywiste) nie ma loga marki.
Włosie jest wykonane według mnie dobrze , szczotka nie szarpie włosów oraz nadaje się do rozczesywania włosów na mokro. Świetnie też masuje skórę głowy.

Dodatkowym plusem jest to że szczotkę można otworzyć i schować do niej coś np. spinki i to że czesanie nią wygląda ładnie.
Pomimo swojego małego rozmiaru i braku rączki czesanie jest wygodne.
Mnie włosie się nie wygina.
Niestety czyszczenie jej nie należy do najłatwiejszych.
Szczotka jest w różnych wersjach kolorystycznych.
Szczotka w zestawie jest z suplementem diety "skrzyp" z firmy "beauty Vitaliss"
Jak na razie jem kapsułki od czterech dni więc jeszcze nie wiem czy coś dają ale mają one za zadanie dbać o paznokcie , skórę i włosy.
Wyglądają one tak:
Cały zestaw był zapakowany w takie pudełko :
Myślę że warto go kupić.
Zestaw idealny dla osób bez oryginalnego TT które chciałyby spróbować czegoś nowego ;).
Absolutnie warte ceny.

//Cena - 14,99 biedronka

Zdjęcia - Nikon COOLPIX L320.












 

5 komentarzy:

  1. Szczotka do włosów kompletnie się nie nadaje, to jakaś tania podróba. Jest strasznie twarda, łamie i niszczy włosy (może nie widzisz tego gołym okiem ale wierz mi, że stan Twoich włosów będzie się przez nią pogarszał). Widzę, że jesz jakieś kapsułki na włosy i paznokcie zatem tym bardziej zainteresuje Cię mój blog. Bardzo dużo piszę o włosach, o ich sposobach na zdrowy wygląd, w nastęonych wpisach pojawi się zabieg olejowania i laminowania oraz NATURALNE! sposoby na zagęszczenie i wzmocnienie włosów oraz ich szybszy porost. Kapsułki niestety rzadko się sprawdzają a metody opisywane przeze mnie są skuteczne. Będę też pisać o prawidłowym manicure i preparatach do paznokci.
    Zatem zapraszam do mnie! :) www.camesss.blogspot.com może nawet zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też słyszałam, że to badziew i nie warto kupować. Ale każdy ma inne zdanie ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie! ^^

    eustachowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwdzięczyłam się :* , faktycznie co do oryginalnego tt to badziew ale czego można się spodziewać za taką cenę ? :P , ceny jest wart ;) , chociażby ze względu na kapsułki :)

      Usuń
  3. Ja wolę kupić w tym przypadku oryginalną :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja go też lubię.

    OdpowiedzUsuń